blixtgordon

Nu är det lördag igen

Kategori: Allmänt

 
 
Lördag 9 Mars 2013.
 
Vilken dag jag har haft, städat i hallen jag fick såna där vårkänlor och satte fart. Bästa att göra det medan känslorna finns kvar. Blev nöjd, hoppas att dom sitter i för imorgon tänkte jag ta itu med en garderob hujeda mig. Vågar knappt öppna dörren för då ramlar allt ut.
 
Nu sitter jag mest och väntar på att åka till kåken för att stå i baren där, ska vara där kl 23:00 så det är ingen brådska än. Tog sen tid för jag har ju Lucy att tänka på.
Ja vår lilla Lucy växer nästan för var dag som går, hon är faktiskt jättelydig ( än så länge) men det skulle vara väldigt skönt om hon fick tandlossning av sina mjölktänder dom är ju så in norden vassa. Men det kommer väl snart också
 

Entusiasm hittar möjligheterna och energi ser till att du kan göra det mesta av dem.
                                                                                                             Henry Hoskins
 
 
Dom bästa som finns.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: