blixtgordon

Trötthet.

Kategori: Allmänt

Söndag 6 januari 2013.
 
Jag kan inte sova på nätterna, massor med tankar som far genom huvudet. Somna inte innan halv fyra, jag låg och tänkte på Gordon och grät. är inne i en sån period att jag bara tänker på honom. Många tycker nog att jag inte är klok, men jag kan inte hjälpa att saknaden fortfarande är så stort. Har ju hittat såååå fiiiina valpar på Blocket men Thomas är så trögflirtad. Men jag ska ta det med honom ikväll, känner att jag måste ha en hund nu mår inte bra när jag inte kan få mina promenader. Jag kommer inte upp på morgonen, så hela dagen blir konstig, mår illa och orkar ingenting.
Nä nu måste det hända något så man kommer igång igen.
 
Nog med negativt snack nu, i eftermiddag kommer alla barnen och äter middag kanske har Anders sin tjej med sig vi får se.'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: