blixtgordon

Nu får det banne mä bli varmt.

Kategori: Allmänt

Tisdag 15 Januari 2013.
 
Idag har jag varit på begravning, det är alltid svårt när unga människor går bort. Detta var ingen nära bekant, utan var mer för att stötta två av våra ungdomar som är på Gården.Det var deras pappa. Självklart ställer min kollega och jag upp, för dom. Samtidigt hade vi ju haft kontakt med pappan också. En fin begravning och det spelades Min far med Magnus Uggla det var så vackert.
 
Nu tycker jag att det få bli varmt, längtar efter att åka och titta på valpisarna. Men detta väglaget gör det omöjligt, hoppas att det vänder och att det finns valpar kvar. Om nu Thomas går med på detta. Så snälla väder bli bättre så jag kanske kan få min efterlängtade hundvalp (kanske)
 

Erfarenhet är inte vad som händer oss, utan vad vi gör av det som händer oss.
                                                                                                  Aldons Huxley

Kommentarer


Kommentera inlägget här: