blixtgordon

hejsvejs

Kategori: Allmänt

Onsdag 16 Januari 2013.
 
Oj vad det låter glatt med hejsvejs, för så känns det inte (men kom inte på någon bra rubrik). Jag känner mig inte som hejsvejs precis, fortfarande är det detta med hund. Har ju som sagt va hittat underbara valpar, men dom finns i Skåne. Har ingen lust att köra 25 mil + 25 mil hem i detta vädret, men jag har pratat med hon som har valparna och hon sa att så länge annonsen finns är där valpar kvar. Hon förstod mig mycket väl att ligga och köra så långt är ingen hit i detta vädret. Så egentligen önskar jag att all snö regna bort imorgon och att det torka upp på vägarna, för då bär det av.
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG och hoppas att det går att övertala Thomas, tror inte att han fattar hur jag mår. Jag kan bara beskriva som att jag är tom inuti, men man kan ju inte gå och vara tyst,sur eller ledsen varje dag. Men det känns så inuti.
 
 

Livet består inte av att vänta ut stormarna.Det handlar om att lära sig dansa i regnet.
                                                                                                                      Anonym

Kommentarer


Kommentera inlägget här: