blixtgordon

Vinterlandskap

Kategori: Allmänt

 
 
Onsdag 6 Februari 2013.
 
Nu har det kommit en massa snö igen, stora flingor dalade ner från himlen inatt när Lucy och jag var ute nattkissade. Men vädret är som det är, man kan inte göra något åt det. I Trönninge fortsätter Anna och Joey att vara sjuka, Billy har haft en lite släng av det men Alize har klarat sig än så länge. Thomas är i sin källare och håller på med tåget, han måste komma upp sen när jag åker till jobbet för Lucy tycker inte om att vara där nere.
Men först ska Lucy och jag åka hem till mamma och pappa en stund, mamma röjer bland deras textiler och hon hade lite påslakan som jag gärna tar emot. Sen blir det jobbet till kl 21 ikväll ska nog ta och titta på fotbollen där. Match ikväll mellan Sverige- Argentina. Det blir spännande.
Nu är man inne i dom gamla vanliga rutinerna igen, upp tidigt på morgonen och trött på kvällen. Kan det vara en viss liten hund som är orsaken till det ???????
 
 

Den stoppar huvudet i busken, visar häcken.
                                                    Japan.
 
 
Den här snögubben gjorde Alize och jag för nåt år sen. Ozzy i egen hög person.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: