blixtgordon

Smaka fågel.

Kategori: Allmänt

Lördag 9 Februari 2013.
 
Jaha nu har Lucy ätit rester igen, denna gången stod det Björktrast på menyn, förstår inte att hon kan sätta i sig så mycket skit. Hon fick tag i en vinge som Howie lämnat kvar, med fjädrar och allt det kittlar säkert dödsskönt i kistan.
Nu till nåt annat, stackars Anna är fortfarande sjuk influensan vill inte ge med sig. Jag var där ute hos henne idag och gick med Agne för Billy jobbade. Lille Joey börjar och friskna till, men han är ju inte helt pigg.
Nu har jag varit en promenix med fågelätaren, så nu tänker jag lägga mig och titta på TV.
 

Jag är stolt över mina rynkor. Det är livet i mitt ansikte.
                                                               Birgitte Bardot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: