blixtgordon

Sjuk.

Kategori: Allmänt

 
Tisdag 12 Februari 2013
 
Nu har jag blivit sjuk, det är inte ofta jag drabbas av detta unikum. Ont i huvudet och mår illa, värk i kroppen detta kommer som ett brev på posten.
Skulle vara på planeringsdag med jobbet idag, men kände att det orkar jag inte. Att sitta och prata hela tiden och vara uppmärksam där går gränsen.
Ska ta mig upp på ängen en stund med Luzy, hon behöver ju komma ut och röra på sig.
Det är väl precis vad jag orkar, men samtidigt är det nyttigt att röra på sig.
Ska stanna hemma imorgon också, sen se på torsdag om jag känner mig redo för jobbet.
Jag blev så glad idag när Anna ringde och berätta att dom fått dagisplats till Joey, ute i Tvååker i och för säg men Anna ska ju ändå det hållet när hon ska till jobbet. Det blir roligt för Joey att få kompisar att leka med.
Nu ska jag ta mig ut och valla yrhättan, sen blir det sängen igen
 

Vänner är en skattefri förmögenhet.
                                          anonym.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: