blixtgordon

Ljusare tider.

Kategori: Allmänt

 
 
Måndag 25 februari 2013.
 
Nu märks det att vi går mot vår, det är ljusare på morgonen och lite längre på eftermiddagen. Det kan ju komma en del bakslag fortfarande men som sagt va det går åt rätt håll.
Idag är det jobbardag och imorgon ska vi ha planeringsdag, brukar vara givande.
Så det blir till att gå och lägga sig tidigt ikväll, upp tidigt imorgon.
 
Jag känner mig väldigt glad och uppåt just nu, det är väl för att lill Lucy har förgyllt vårt liv, visst är det jobbigt med en valp men så jäkla roligt.

Igår var det dock en sån där dag, när jag sakna Gordon så fruktansvärt mycket, det gjorde ont i hela kroppen. Men så tittade jag på yrhättan och saknaden försvann inte men det blev mindre. Men Gordon finns alltid med mig och jag tänker ofta på honom.
 
 

Allting är svårt innan det är enkelt.
                                        Johann Wolfgang von Goethe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: