blixtgordon

Ny vecka.

Kategori: Allmänt

Måndag 24 September 2012.
 
Jaha då var det måndag igen, veckorna går så fort så det är inte klokt. Har varit lugnt på jobbet idag och kväll, ungarna har mest slappat.
 
Nu var jag där igen och titta på valpar ( Blocket.se) där var  ett gäng ursöta valpar. Mamman var schäfer och pappan var Tibetansk mastiff, såååååå jäkla söta. Men jag vet ju vad Thomas tycker, så jag plågar bara mig själv genom att titta.
 
När jag körde hem från jobbet ikväll, så låg det en ihjälkörd katt i diket. La ut det på fb så kan folk dela det och kanske får ägaren tag i sin lille kise. Vet ju vad jag hade tyckt om vi inte fick tag i Howie, vore fruktansvärt.
 
Nä nu ska jag gå ner och ta mig en cigg och se om vår kise vill komma in.
 
 
 
 
Vår goe Howie.


Nya vänner är som nya skor, man går bäst med de gamla.
                                                                           Danmark
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: