blixtgordon

Maskletardag

Kategori: Allmänt

Onsdag 12 September 2012
 
Idag var det masletardag på gården, ungarna gav sig ut på sök. Den som hade mest maskar i sin ask, vann en biobiljett. Emil och Paulin vann, dom blev jätteglada.
Vi försöker hitta på små tävlingar emellanåt ungarna brukar tycka det är roligt.
 
Själv mår jag lite bättre idag, sakta men säkert kommer jag in i vardagen igen. Måste sluta titta på valpar på Blocket, börjar ofta gråta när jag ser dom. VILL SÅ GÄRNA HA EN NY HUND!!!!!!!!!!!!!!
 
Imorgon ska jag hämta Alize och köra henne hem till Thomas. Alize och hennes lillebror är ljuspunkterna i mitt liv, man kan inte annat än bli glad när man träffar dom. Så jag ser fram mot kvällen imorgon, när jag kommer från jobbet finns Alize där.
 

Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende, och framgången är given
                                                                                                       Mark Twain
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: