blixtgordon

Alize på besök

Kategori: Allmänt

Torsdag 6 September 2012
 
Alize hade kommit när jag kom från jobbet, man blir så glad när hon är här. Annars numera när jag ska hem, börjar det göra ont i magen och sen kommer tårarna för det är så förbannat tomt hemma.
Fattar inte när det ska kännas bättre, jaja vet att en del tycker att det är barnsligt att hålla på att sörja än. Men jag saknar min hund så jävla mycket, jag vet inte vad jag ska ta vägen.
 
fast nu känns det bättre när Alize  är här och tittade på lillkillen på fb, han underbara skratt gör mig så glad.
 
Tänkte att jag ska börja skriva små tänkvärda ordspråk igen.
 
 

Om det är något du inte gillar- ändra på det! Om du inte kan ändra på det - ändra attityd!
                                                                                                                  Maya Angelou
 
 
 

 
Det bästa som finns.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: