blixtgordon

Släkten är värst

Kategori: Allmänt

Söndag 21 Oktober 2012
 
Har börjat att släktforska, det är roligt ganska svårt men man lär sig säkert undertiden man håller på.
 
Jag har kommit till min pappas farfars far, se hur långt jag kommer. Sen kan det bli svårt att hitta resten men jag ska ta hjälp av pappa, tror att det kan vara roligt för Alize och Joey att veta.
Annars har helgen varit intensiv, igår höstparty för Alize idag bar det av till Fjärås och inhandla räls till Thomas modelljärnväg.
 
Känner att det är bra i mitt privatliv, men jobbet blir nog värre men det gtar vi en annan gång.
 
 
Vi försörjer oss på det vi får, men vi skapar ett liv av det vi ger.
                                                                                                     Winston Churchill.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: