blixtgordon

Kanelbullens dag.

Kategori: Allmänt

Torsdag 4 Oktober 2012.
 
Jaha då var det kanelbullens dag, så nu var man tvungen att köpa bullar hahahaha. Jag var inte svår att övertala, köpte på Coop med rosa papper på 1 krona går till  bröstcancerfonden.
Så nu har vi fikat morfar, Alize och jag det var gott.
Imorgon ska jag ha Joey en stund när Anna och Billy jobbar, blir en promenad på förmiddagen det är så mysigt.
 
Känner att jag har en förkylning på gång, men ska försöka mota Olle i grind med Alvedon.
Vi ( det är Anna min jobbarkompis och jag) varit på Håstens ungdomsgård och fått en massa grejer, eftersom dom ska flytta och inte ta med sig något. Vilket jag tycker är fel att man inte ta tillvara på saker som funkar och inte slitna. Men ledningen har sagt att allt ska vara nytt på den nya gården( så också personal)
 

Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd
                                                                                                    Eleanor Roosevelt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: