blixtgordon

idag är jag trött.

Kategori: Allmänt

Lördag 13 oktober 2012
 
Denna dagen är man inte stark, har haft Lan och skejt läger på jobbet. Varit  vaken hela natten och upplevt mig själv lite som en tjatig tant, men eftersom det finns hyresgäster i samma hus som vi måste man visa hänsyn. Men vissa ungar har svårt för att fatta detta. Men nu är jag hemma sen ett antal timmar, just intagit en god kopp kaffe med tilltugg.
 
Sitter och tittar på program på TV om hårdrockens historia, programmet började klockan fyra och håller på¨till tio ikväll. Det är nästan som en försmak på Sweden Rock 2013.
 
Idag tittade jag på Blocket (vilket jag inte ska göra) där var så söta valpar, blandning New foundland och Lansdeer VILL HA, ska snacka med Thomas imorgon.
 
 
 
 
Googlade på dessa raser, blir säkert en fin blandning

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: