blixtgordon

Tråkig dag

Kategori: Allmänt

Måndag 12 november 2012.
Sitter hemma och väntar på att jag ska få hämte Anders, som just nu är i Falkenberg och ligger på operationsbordet. Han ska op sin axel, jag hoppas att det går bra. Man är ju lite orolig för op är ju ett ingrepp och hans ska sövas ner också.
Idag är fötterna uppe och huvudet nere, alltså ingen bra dag. Tänker bara på Gordon och önskar mig en ny liten valp att skämma bort. Läste en artikel om sorg efter ett djurs bortgång. Sorgearbetet är detsamma som när man mister en anhörig, men givetvis är det mycket värre att mista en nära anhörig men själva det psykiska sorgearbetet är detsamma.
Så här känner jag mig just nu:
 
1. Rastlös.
2. Orolig.
3. Ledsen.
4. Får inte gjort något hemma.
Tänkte jag skulle ta en tur ut till Sussanne och se hennes nya valp, för som det är nu så tycker jag att ALLA andra får hund men inte jag,
 

Livet är som att cykla. För att hålla balansen måste du vara i rörelse.
                                                                                                     Albert Einstein
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: