blixtgordon

Skräck-kväll

Kategori: Allmänt

Fredag 16 september.

Sitter på jobbet just nu, Anna och ungarna tittar på skräckfilm tycker den verkar värdelös. Bara en massa som mördas inget för mig, jag vill ha spänning så håret reser sig i nacken på mig. Vi har ätit pizza och är mätta o belåtna.

Imorgon blir det att vara ute i trädgården hela dagen, planera påsk och- pingstliljor och klippa gräset. Får passa på när vädret ska bli fint.

Äntligen verkar det som att Alize mår bättre, tid hos barnläkare och det kommer att utredas om hon är gluten-eller laktosintolerant. Imorgon kommer hon till mig och vi ska gå en lååååång promenad med våra vovvar.

Vi brukar lösa många problem när vi träffas, jag brukar säga till henne att en mormors uppgift är att lyssna.

Näää jag får väl gå och titta på filmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: