blixtgordon

Det blåser i träna idag.

Kategori: Allmänt

Tisdag 6 september 2011.

Vilket väder det har blivit,inget vidare. Jag körde moppe hem idag, blev väldigt blöt. Men nu är det höst och då är detta vädret som gäller. Vi har ju ändå en roligt vinter att se fram emot, det ska bli såååå spännande med en bäse igen. För Alize skull hoppas jag att det blir en tös, men huvudsaken är att bäsen är frisk och att allt går bra.

Vår lilla groda har varit sjuk ett par dagar, maginfluensa kräkt i två dagar men är bättre nu. Jag var ute hos henne igår och Billy frågade henne ska vi spela Wii - nä sa hon jag orkar inte, då är hon inte bra.

Tänkte jag skulle lägga ut lite kort från Turkiet.
Vy från balkongen



Så här nära bodde vi stranden, tog inte mer än 10 min att gå.



Mina töser.



Vilka badbrudar.


Alize njuter.


Dags för ett dopp.


Et skönt bad.


Men även det roliga har ett slut, på flygplatsen i Antalya, men vi längtade hem lite.



Var inte rädd för livet. Tro att livet är värt att leva och din tro kommer att se till att det blir så.
William James.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: