blixtgordon

Måndag igen.

Kategori: Allmänt

Måndag 3 oktober 2011.

Dagen började med att jag var väldigt trött, sovit dåligt inatt. När jag väl har kommit upp på mopden och stannar till vid Coop för att köpa min dagliga dos av mellanmål och tidningen. Ringer mobilen, svarar, - Mormor det är Alize kan du hämta mig jag har sååå ont i magen, så gråter hon. Klart att mormor åker hem igen, bytar fordon och åker och hämtar vår lilla groda. Hon får vara hemma hos morfar, jag måste åka till jobbet. Men det är inga problem hon diggar sin morfar. Alize hade ringt mamma också men hon kunde ju inte svara med en gång, så hon ringde upp skolan sen och sen prata hon med mig. Jag sa att hon behöver inte åka hem, för grodan har det hur bra som helst hos morfar. Sen körde jag henne hem, kunde komma ifrån jobbet en stund.

Hoppas att det löser sig med hennes mage, det är så oroligt när man inte vet vad det är. Anna fick lämnat in ett prov idag får höra vad dom säger när svaret kommer.

Nu ska jag berätta en hemlighet för alla. I 4 veckor har jag varit med i en grupp som ska ändra sina matvanor och det har gått bra 5,5 kg. Känner inte att jag har försakat nåt, joooo godiset MEN jag har INTE ätit godis på 4 veckor. Känner inte ett enda sug efter det, ändå har vi godis på jobbet som är lätt att öppna plånboken för att köpa. Men icke så Nicke. Så det går skitbra, just nu har jag ätit mitt sista mål mat mycke protein och en stor kopp kaffe ( det sista är nog inte så nyttigt men ett måste för mig)

Nähä nu ska jag titta på CSI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: