blixtgordon

Löööördag

Kategori: Allmänt

Lördag 8 oktober 2011.

Vilket fint väder idag, kände att det ska bli skönt att komma ut och gå. Först gick jag ut en promenad med Gordon. Sen åkte jag och hämta " lille Agne" vi gick en lång promenad, strandpromenaden bort till Djupa dräkt (Ankaret). Det blev en runda upp till stan också. Ni får inte tro att jag ratar vår älskade Gordon, men han orkar inte gå så långt. Nu när jag ska motionera mer så behöver jag ha en ung, snabb hund som hänger med.
Nu har vi ätit en god middag och druckit  Sweden Rock vin till det.
Tycker att jag har gjort mig förkänt av det. Nu har jag lagt mig i soffan och tittar på mina älsklingsfilmer. Millenium-triologin. Börjar givetvis med Män som hatar kvinnor, sen följer jag på med dom andra två.

Får nog tända lite ljus också så det blir riktig stämning.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: