blixtgordon

Jaha.

Kategori: Allmänt

Söndag 9 oktober 2011.

Nu var det söndag igen, helgen går så himla fort. Men man ska njuta av den och det gör jag. Tycker på nåt sätt att lugnet har lagt sig på alla fronter, sköööönt nu kan man äntligen börja se framåt.
Igår fick jag en sån konstig känsla, här var så mörkt och kallt Thomas hade satt på värmen, tänt värmeljus och lagat mat. JAG FICK julstämning, tänkte så jäkla roligt nu är det två stycken små barnbarn som vi ska fira med.
I år ska vi vara hos Anna, Billy och Alize på kvällen, Anki kommer också. Vi har alltid så roligt när vi träffas, mycke god mat, skratt och glada miner.

Idag har jag som vanligt varit ute och promenerat, tänkte först att jag skulle gå själv för jag skulle gå en bit. Men Gordon tittade så på mig jag hade inte hjärta att lämna honom hemma. Han fick följa med, vi gick till Coop dit gick bra men vi skulle hem också. Det ska jag säga att det gick inte fort, min puls låg säkert under vilopuls hahahaha. Men nu vill han inte gå någonstans innan ikväll.
Sen när jag kom hem plantera jag tulpan-påsklilje-pingstliljer lökar, få se om det kommer upp nåt till våren.




Nä nu ska jag åka till min bror och sen är det möte.

Vår Herre har skapat nötterna, men han har inte knäckt dom.

                                                               Goethe.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: