blixtgordon

Deppigt.

Kategori: Allmänt

Måndag 10 oktober 2011

Det var det inte roligt att komma till kursen och väga sig. Jag hade gått upp 0,2 kg, för mig är det mycket har lyckats så jäkla bra hela tiden innan. Men nu är det bara att torka tårarna, spotta i nävarna och ta nya tag. Jag har troligtvis ätit för lite--- ja ni hörde rätt man kan äta för lite. Maskineriet håller sig inte igång, måste arbeta hela tiden. Jag kände på mig att det var något som var fel, det kändes i hela kroppen, men jag hade minskat i måtten.

Nä nu till något annat, allt har varit bra på jobbet. Men det hade hänt lite på Tångvägen, ett hus brann idag tidigt på morgonen. Personen som bodde där klarade sig som tur var.

Nu ska jag forsätta att titta på den nya serien på kanal 4 Den som dräper. Den verkar bra. Jag har druckit mitt kaffe och tröstat mig med smörgås.

Att erkänna ett misstagär att tillstå att man blivit klokare.
                                                                           Johann Kaspar Lavater.
                                                                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: