blixtgordon

tjoho här är jag

Kategori: Allmänt

Måndag 7 november 2011.

Idag börja dagen tråkigt, med att Anders ringde och sa att han inte orka gå till Klara och jobba. Han mår så dåligt av att vara där. Jag tycker det är så tråkigt att han inte kan få lite flyt på sitt liv. Dagen gick på som vanligt på jobbet. Anders skickar ett mess - Kan du ringa upp mig? Mamma! jag har fått jobb börjar imorgon i Halmstad HÄRLIGT.

Vi firade med att han övningskörde ut till Ringhalls och lämna av en kompis där. Han skulle börja sitt nattskift halv elva.

Jag var också och vägde mig idag, fick ett pris för. JAG HADE GÅTT NER MEST, nu är det bara 9 hg kvar. Sen har jag tagit 10 kilo. Faaaan vad bra.



Visst ser det gott ut.



Jag får mer och mer det intrycketatt man förväxlar frihet med fräckhet.

Gino Cervi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: