blixtgordon

Mys i soffan

Kategori: Allmänt

Torsdag 17 november 2011

Jaha nu ligger man här i soffan och bloggar, tycker att sena kvällen är helt underbar. Det sitter i sen ungarna var små, allt var lugnt, tyst och ungarna sov tryggt i sina sängar. Då njöt jag av kaffet och ciggen.

Dagen har varit som alla andra torsdagar, gå ut med Agne och sen köra lilla grodan till ridningen, jag tycker allt är lika roligt. Missförstå mig inte, jag tycker det är roligt. En helt underbar liten tjej, som gärna vill visa sin talang på hästryggen. Den 27 november ska hon dansa på torget, avslutning på dansen. Sen drar hon och jag till GeKås, har lovat henne att vi skall köpa julklappar till mamma, Billy, Agne, Manson och Anders.

Imorgon är det Annas födelsedag, tänk att hon är 29 år kan inte fatta vad åren har tagit vägen. Vi ska dit imorgon kväll och lämna paket och ta en fika.



Kanske blir det en tårtbit imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: