blixtgordon

Hmmmmm!!!!!

Kategori: Allmänt

Onsdag 9 november 2011

Vistte inte vad jag skulle skriva som överskrift, så därför blev det tänkande. Snart bär det av med en promenad med den "gamle" Gordon, ska se hur långt han orka gå idag. Tycker att han ser ganska pigg ut idag, då får man passa på. Sen bär det av till jobbet och ta sig an ungarna till kl 21 ikväll.
Känner mig så lyckad,,,,, nu när jag har tagit nästan 10 kilo. Alla gamla byxor går på och jag har köpt nya kläder, inte jobbigt att böja sig eller att gå i trappor. Tänk vad livet kan bli lättare hahahahaha, nu kommer bara det svåra sen. ATT KUNNA BEHÅLLA VIKTEN oftast är det som är jobbigast. Det är så lätt att äta något gott, men bara man vet hur mycket man behöver motionera för att förbränna det, så brukar det lösa sig.
Men jag är ju så glad i godis, choklad och fikabröd (bullar, kakor och frallor) så jag är nöjd med mitt resultat nu. Men än återstår det ett antal kilo, tar jag 5 kilo till innan jul, ska jag vara nöjd.

Näääää nu får jag göra mig iordning Gordon går här och tittar på mig.

Så nu bär det av ut i skogen.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: