blixtgordon

Grattis Anders

Kategori: Allmänt

Onsdag 30 november 2011.

Idag har Anders namnsdag, han fick en peng av mig ett paket cigg av sin pappa. Vi har alltid varit lite barnsliga när det gäller barnens namnsdagar, eftersom det är Anna och Anders. Anders- Braskar Anders så slaskar julen och när Anna har namnsdag 9 december ska man lägga lutfisken i blöt ( om man nu äter det där slabbiga, många tycker det är gott)

Nu ska jag berätt nåt. I måndags var jag och vägde mig för sista gången, har gått ner 13,4 kg. Jag är väldigt nöjd, vann första pris, nu är det bara att fortsätta och gå ner mer.

Imorgon blir det bullbak och lite pyssel med Alize, min jobbarkompis brukar skratta åt mig när jag ska pyssla. För jag får aldrig gjort hälften av det jag säger, men jag blir inte besviken för det.

Nu ska jag ta och gå lägga mig




Tänkte vi skulle göra några sån här smällkarameller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: