blixtgordon

Bra ha dag

Kategori: Allmänt

Onsdag 16 november 2011.

Sitter på jobbet och bloggar har inget speciellt att göra, ungarna är och skejtar och här är så lugnt.

Igår var i på GeKås, lika förvånad varje gång hur mycket folk handlar. Kundvagnarna är överfulla och folk bara köper och köper. Förr brukade vi ( Anna, Anders och jag) slå vad om hur mycket folk hade handlat för. Alltid nåt att titta på när man står i kön och väntar. Vi brukade lyssna och höra när kassörskan sa summan. Den som förlora fick bjuda på fika.

Fick köpt lite saker till mig själv och till grodan, även bebben fick lite. Jag köpte mig en onepiece, trodde aldrig att jag skulle komma i en sån. Men nu har jag gått ner 10 kilo så den satt faktiskt bra. Förbannat skön att ha på sig, längtar till ikväll när jag får ta på mig den.

Nu tycker jag att man kan börja nedräkningen för Anna och Billy, lite orolig är jag allt.

Nää nu blir det lite kaffe och mys med ungarna på Gården.


Man kan ju inte säga att dom är snygga, men förbannat sköna att ha på sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: