blixtgordon

Jaha

Kategori: Allmänt

Torsdag 3 mars 2011

Nu blev det lite fel, men vad gör det om hundra år. Dagen börja med en promenix som vanligt. Bedömningssamtal med chefen. Alize har varit hos oss idag och det var ett tag sen, så vi firade ordentligt med Ben& jerry `s glass och goa bullar, grodan var helnöjd.
Nu har Thomas och Alize gått och lagt sig, så nu sitter jag här själv och filosoferar.

Titta på programmet debatt innan, det handlade bl.a om bloggare Kissie. Det är ju synd om tösabiten, är hon 20-år? och ser ut som 40. Hon har op läppar, bröst så hon ser ju helt onaturlig ut, finns ju ingen mimik hela ansiktet är ju som att det vore i plast i hela fejset.
En ung söt tjej behöver inte göra så med sitt ansikte. Linda Rosing var där också hon såg likadan ut, dom ser ut som Kalle Anka. Hon beklagade sig över hur dåligt hon mådde under tiden i Big Brother, men hon har ju ställt upp i tidningar med hemma hos reportage. Funnits med i alla möjliga jippo, om hon nu mådde så illa hur kunde hon fortsätta att ställa upp.

Nu ska jag läsa lite i Kissies blogg och ser vad det är hon skriver om.
Jag tycker synd om dessa människor som opererar sitt ansikte, alla människor har något vackert. Plastikoperationer är till för människor som har av någon anledning blivit vanställda i ansikte eller kropp. Att man lägger in silikon om man har små bröst kan jag förstå, men inte onormalt.
Jag har ju själv gjort en plastikop, men åt andra hållet. Jag förminskade mina bröst 1979 och blev helnöjd, men jag hade väldiga problem  med rygg och nacke. Plastik är till för att hjälpa människor, inte att skapa nåt stelt, dött skönhetsideal.

Näää nu ska jag ta en cigg.

Man hinner med hur mycket som helst, om man bara inte gör sig någon brådska.
Anonym.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: