blixtgordon

Liseberg

Kategori: Allmänt

Onsdag 1 juni 2011.

Idag bär det av till Liseberg med dom andra ungdomsgårdarna. Åker klockan 16:00 åter 24:00. Hoppas att det blir roligt, vi har faktiskt fått med oss ett gäng detta året. Det har varit ganska svårt förr om åren att få med dom, men nu är Petter och September där, så det lockar väl.
Ska åka och köpa mig en go campingstol inför SRf som börjar den 8 juni. Som vanligt väntar man hela året på detta och i år kommer min stora idol OZZY  det ska bli härligt att få se honom igen. Såg honom för ett antal år sen med sitt orginalband Black Sabbath det var helt underbart. Jag grät.

Nä nu får jag ge mig iväg. Adjöööö.

Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort av tid.
Benjamin Franklin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: