blixtgordon

Semester!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Torsdag 7 juli 2011.

Nu har jag varit borta mer än en månad från bloggen. Men nu är det till att ta nya tag. Först av allt måste jag berätta att jag ska bli MORMOR igen, det ska bli skitkul. Anna har inte gått ut med det så tidigt, så nu känns det riktigt skönt att få tala om det. Dom ville att Alize skulle få reda på det först och det tycker jag är riktigt. Annars är allt bra, nu börjar ju semestern och nu ska jag bara njuta, imorgon ska vi gå på cirkus grodan och jag. Sen bär det av till Göteborg för att hämta hem Anders.

Det blev ett kort inlägg idag, men det kommer mera.

Nu blir det en cigg och kaffe.

Det säkraste sättet att bli bedragen är att tro sig vara slugare än andra.
Francois de la Rochefoucauld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: