blixtgordon

Regn regn regn!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Måndag 25 juli 2011.

Denna helgen blev inte som man tänkt sig, i fredags exploderade en bomb i Oslo och sen sköt man på en massa ungdomar på Utöya. Såååå fruktansvärt 93 människor fick sätta livet till, många ungdomar. En sjuk fanatisk människa trodde att detta var ett sätt att lösa "problemen" i Norge. Hur kan man vara så total iskall så man bara mejjar ner människor. Nu får vi stötta våra grannar och tänka på dom i denna svåra stund. Vem vet hur många såna galningar som finns.

Nu till något roligare, har varit hos Elin idag. Hon ska flytta till Hönö, kommer att sakna henne. Vi satt hemma hos henne och snacka i tre timmar, pratade om allt. Hoppas att hon blir lycklig nu med sin kille Anders.

Har varit dålig på att skriva, men jag hinner inte måste skärpa mig.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en cigg som vanligt.

Har du någon gång gått in i ett rum och sedan glömt varför du gick in där? Jag tror att det är så hundar lever sina liv.
Sue Murphy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: