blixtgordon

Glad

Kategori: Allmänt

Tisdag 25 Januari 2011.

Visst finns det vissa dagar när man bara känner fy sjutton var det är gott att leva. Så känner jag mig nu, tycker allting flyter. Mår bra alla i min omgivning mår bra, vad mer kan begära. Har börjat att planera sommarens viktigaste aktiviteter, Sweden Rock och resan till Turkiet med Anna och Alize. Har börjat att gå mina långa promenader igen och ska börja på gym, nu ska dom där sista kilona väck. Har redan klippt 3 kg på två veckor, känner inte att jag försakat något speciellt, förutom min passion choklad. Nu är det ju semlortiden oxå ojojojoj det blir inte lätt. Men jag har klarat värre hinder än det.

Nä nu ska jag och vovven ut och kissa (ja han,,,, då inte jag förstås) sen blir det en kopp kaffe och en cigg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: