blixtgordon

Söndag igen

Kategori: Allmänt

Söndag 13 februari

Fasiken vad helgen går fort, nu är det redan söndagkväll. Här sitter ma och skriver om vad??? egentligen ingenting, dagen har flutit på som vanligt, lång promenix med Gordon och sedan soffan med min bok.

Jag är lite orolig för Anders, han har ju en knök på sin axel, hoppas att det inte är nåt allvarligt. Själv var jag på mammografi i torsdag, kan inte annat att skratta. När Alize frågade vad jag skulle göra på sjukhuset sa jag - dom ska fotografera mina bröst, vilken blick jag fick från henne. Fick förklara att det var röngten det gällde, hon gav mig en lättad blick.


Nää nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg, vovven har redan varit ute.

Att erkänna ett misstag är att tillstå att man blivit klokare.
Johann Kaspar Lavater.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: