blixtgordon

Fy fasiken så kallt.

Kategori: Allmänt

Tisdag 15 februari 2011.

Nu är det så förbannat kallt jag tror aldrig jag får upp värmen. Inatt har jag haft två tjocka täcken på mig + joggingbyxor+ en tröja och ändå frusit.

Men vi går ju mot varmare tider. Idag har vi varit i Tvååker, hela arbetsgruppen och löst en del problem och det kändes jättebra.

Tittat på Grannfejden på TV det är inte klokt att vuxna människor håller på som dom gör.

Alize ringde mig idag hon var så lessen, för en kompis i skolan hade varit dum mot henne. Hon ringde både mig och Billy eftersom hon inte kan nå Anna vissa tider på arbetet. När Billy kommit hem lugnade hon sig.

Nu ska jag ta en kopp kaffe ciggen är redan rökt.

Det är bara om man börjar, som det är omöjliga kan bli möjligt.
Anonym.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: