blixtgordon

Tomtepromenad

Kategori: Allmänt

Söndag 11 december 2011

Idag bar det iväg ut i skogen, Tillsammans med våra bästa vänner och barn, barnbarn bar det iväg. Alize och jag tog Agne med oss, så nog blev det motion alltid. Att en hund orkar dra på det viset, halsbandet rök av. Men han tyckte nog det var roligt, massor att lukta på, många människor att skrämma och jaga barn hahahaha. Nä så illa var det inte, men folk har sån respekt för schäfer, så dom fattar inte att fast dom är stora så kan dom vara unghundar. Vilket innebär att dom är i inlärningsfasen, beter sig ungefär som en tonåring man får säga till hundra gånger.

Men vi klara hela promenaden mycket tack vare Alize, som läste vuxenfrågorna för mig.
Vi hann med en fika också innan vi åkte hem.

Jag stack in på Willys och handla, under tiden hann Thomas gå och köpa julgran. Jag har inte fått se den, den ligger ju i sånt där nät ( måtte den se normal ut) jag är inte hundra säker. Vi blev lite sura på varann för jag litar inte på att han har feeling för det här med gran. Han i sin tur skulle överraska mig med gran och jag blev misstänksam.

Jaha sånt är livet.

Nu tar jag sätter mig och tittar på TV och njuter av ensamheten.

Måtte den inte ser ut så här




Kommentarer


Kommentera inlägget här: