blixtgordon

Julgodis.

Kategori: Allmänt

Söndag 18 december 2011.

Nu har jag gjort lite julgodis, det var ingen höjdare men det går säkert att äta. Alize kom hit en stund idag och jag körde henne hem sen. Att komma hem till Anna och Billy är så skönt, där är en värme och lycka känner jag. Allt är lugnt om man nu kan ha det lugnt med en 10-åring, en bebis, hund och katt. Men när jag var där idag Anna stekte köttbullar, Billy tittade på fotboll Alize läste högt för oss, hunden jagar katten och i detta så är det en liten kille som ska ha mat, men det gick bra det också, sen sover han hur lugnt som helst   På det drack vi kaffe och ändå tycker jag att det är så lugnt hos dom.

Tycker att Anna har blivit så glad,lycklig och nöjd med livet. Hon är lycklig det säger hon, att hon har aldrig haft det så bra som hon har nu.

När barnen mår bra, gör Thomas och jag det också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: