blixtgordon

Regn.

Kategori: Allmänt

Fredag 1o september.

Vi ska trotsa vädret Jeanette och jag, det blir en promenix med Gordon innan jobbet. Ska jobba till 24:00 idag så det blir en lång arbetsdag.

Har grattat  Deas idag som fyller 40 år, dom yngre hinner snart i fatt oss "pensionärer" vi ska vara med på hans present. Kan ju inte skriva ut vad det är, det är ju en hemlis.

Fick iväg grodan till Påskbergsvallen idag, hon ville inte men man ska inte ge efter för lätt. Tyckte väl att det var onödigt i detta vädret. Men dom får säkert roligt. Skulle hoppa längd,stöta kula, springa 60 eller vad det 100 meter?

Nä nu ska jag  läsa lite i min bok (biografi boken heter Slash) ska berätta mer om den sen när jag har läst ut den.

Annars flyter allting på som vanligt, mår väldigt bra just nu.

Tar mig nog en cigg nu.
Måste bara skriva om det nya programmet Kungarna av Tylösand. Jag är gammal raggarbrud och vi fick alltid höra att vi hördes, syntes och uppförde oss illa. Men vi hade rena dagiset jämfört med detta. Jg sticker inte under stol med att jag tittar på det, men stackars dessa föräldrar som ser sina barn i detta skicket. En del ligger ju faktiskt i farozonen för att bli alkisar. Visst ska både tjejer och killar bejaka sin sexualitet, men det måste ju finnas gränser. En dag går dom på en mina och då känns det, det kan jag lova. Sen tror jag ju att man har plockat ut det värsta, men ändå skulle inte vilja se mina barn i det skicket, som en del är i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: