blixtgordon

Nu var det ett tag sen.

Kategori: Allmänt

Tisdag 7 september.
Har faktiskt inte haft lust att skriva, så därför är det ett tag sen.
Jag skulle ju varit i Globen ikväll, Ozzys konsert. Men vissa saker måste man prioritera och det fanns inte tid för detta tyvärr. Men jag har ju fått sett och hört honom en gång, får vara nöjd. Det är ju inte bara att sätt sig på tåget till Stockholm, man ska ha nattlogi, tågbiljett och konsertbiljett.
Jag får sitta hemma och titta på hans musikvideos.
Helgen har varit helt uppbokad, i lördags var vi hos Tommy och Jeanette, Ingela och Kjell var där oxå. Lika roligt att räffas och prata gamla minnen.

På söndagen åkte vi till Mandys, Thomas, Anders, Suss, Liam, Alize och jag. Tänk att vi fick med oss Anders, han fick åka cabbe men så blev han oxå bjuden på mat.

nu ska jag ta en cigg och en kopp kaffe.

Ozzy forever.



Lite bilder från Mandys




Kommentarer


Kommentera inlägget här: