blixtgordon

Jag säger bara ett ord SPA

Kategori: Allmänt

Onsdag 15 september.

Anna kom tidigt till oss idag, sen bar det av ner till Kusthotellet. Vi har ju varsitt presentkort där, det heter Din dag. Tillbringade förmiddagen där, börja med ett bad som hette Teg`ners kurbad, ett skönt bad med strålar som masserade hela kroppen. Där låg jag som en drottning och lyssna på "soft music" så jäkla gott. Sen var det dags för ansiktsmassage kan bara säga mmmmmmmm.
Bada lite i bassängerna som finns där, lunch. På det igen sluta med fotmassage helt underbart. Man skulle unna sig detta lite oftare, blir en helt ny människa.

Anna tyckte om det oxå, hon är verkligen värd detta. Hon jobbar 5 dagar i veckan varav två kvällar, tur att hon har en sån underbar sambo som tar hand om grodan. Hon städar och fejar, hjälper Alize med läxorna, kör henne till ridningen, bakar och ser till att det alltid finns fika när Alize kommer från skolan. Ändå tycker hon inte att hon gör tillräckligt för Alize, men det är alltid hon som finns där när Alize är sjuk, lessen och hon ger vårt lilla barnbarn enormt mycket trygghet.

Hon är en fantastisk mamma.

Nu har jag rökt min cigg och druckit mitt kaffe. Nu mår jag väl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: