blixtgordon

I feel good.

Kategori: Allmänt

Lördag den 18 september.

Tycker att allt är kul nu, känner inga motgångar och mår förbannat bra. Kan det vara för att jag har gått ner i vikt, det går som smort nu. Långa promenader inget godis ( lite ibland på helgen) nu ligger här ett par jeans som jag skaaaa i bara.

Vädret är ju inte det bästa,,, om man nu måste klaga på nåt. Men vi trotsade det Alize, Anna, Gordon och jag. Vi gick en lång promenad i ösregnet men vem bryr sig om det. Alltid lika roligt att gå och småprata med Anna och grodan.

Vi var och tittade på scout-stugan som brann ner i dag på morgonen, vilken förödelse verkar som hela stugan är förstörd.

Sen blev det fika hemma hos oss. Jag sa ju att jag fuskar ibland på helgen.

Anna och grodan åkte hem, jag drog ner till Sörsehallen för att hämta mina pocketböcker. Jag har snöat in på biografier, läser om alla rockstjärnor hårda liv.
Fattar inte att dom lever över huvudtaget. Kommer att recensera böckerna här. Just nu läser jag Slash och om hans liv och tiden med Gun`s Roses

Plockade lite äpple till mamma som jag ska köra bort med imorgon, kanske går jag det är nog bättre.

Vi tittade på ett avsnitt av Familjen Macahans, den håller fortfarande, tänk när det gick på TV så satt man som fastnitad och titta.

Tittade oxå på en film som hette Precious. Handla om en 16-årig mycket överviktig tjej som bor i Harlem, tillsammans med sin mamma. Hon har redan fött två barn och väntar sitt tredje och det är hennes pappa som är pappa till hennes barn. Han har våldtagit henne sen hon var tre år. Hon blir misshandlad av sin mamma och får reda på att hon inte duger till någonting. Hon har varit osynlig i hela sitt liv.Utslängd från skolan kommer hon till en specialskola, där hon får reda på att hon kan och att duger för den hon är.
En mycket bra film värd att se.

Har druckit mitt kaffe och rökt min cigg så allt är klart för att sätta sig framför TV:n





Ur filmer Precious




Åhhh Familjen Macahans




Dagens skörd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: