blixtgordon

Härlig dag.

Kategori: Allmänt

Torsdag 9 september.

Vilket härligt väder idag Jeanette, Gordon och jag gick en lång promenad det var så skönt. Jeanette är en av de personer som jag kan prata med om allting, dom andra är Suss och Anna N.

Alize sover över, men vi hann baka negerbollar innan hon skulle titta på Idol. Visst heter det negerbollar, jag tycker inte att det är ett fult ord. Som jag skrev på Fb så är dom goda och många tycker om dom.
Imorgon får jag tillbaka min Mp3 så nu kan jag ut och gå powerwalk igen. Klarar mig inte utan musik.
Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och titta på TV, är förpassad upp på andra våning. Alize vill alltid sova i min säng hos morfar.

Vin och vänskap smakar gott, då de gamla blivit.
Svenskt ordspråk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: