blixtgordon

Äldst och yngst.

Kategori: Allmänt

Kalas idag, min gamla faster fyller 97 år det ni. Vi åkte ner grodan och jag, mamma, pappa var där redan och sen kom mina kusiner oxå. Hon blev så glad, hon har ju inga egna barn så vi är ju hennes familj. Den bästa presenten var Alize teckningar hon blev såååå gladför dom, mamma satte upp dom på väggen då var hon nöjd.

Sen blev det promenad med Gordon, vi gick ute i skogen och hittade en jättehäftig gren som Alize ska ta med sig hem. Dom ska ha lite pynt utanför dörren.
Anna var hemma och åt middag idag och hon ser faktiskt piggare ut nu, det är skönt att se. Det gör ont i en mors hjärta när ens barn inte mår bra, då spelar det ingen roll hur gamla dom är.
Men det är en ettrig och stark tjej vi har, så hon klarar allt.

Kvällen avslutades med Idol, grönsaksoppa, grodan och Thomas åt varsin vaniljmunk. Jag tog knäckebröd....... duktiga jag.

Näää nu blir det TV:n och kanske en cigg till. Får campa på soffan inatt, min säng är upptagen av grodan. Men det gör inget för hon är det bästa som finns.


Äldst och yngst.



Läxläsning.




Lite bilder från vår promenad.









Godnatt sov gott.

Kommentarer

  • Anna säger:

    SV; Ja vi är nog ganska lika. fina foton mamma:)

    2010-10-03 | 10:20:21

Kommentera inlägget här: