blixtgordon

Nu blir det nog inget EM heller för Sverige.

Kategori: Allmänt

Tisdag 12 oktober.

Gick en lång promenad på jobbet idag, kallas friskvård. Härligt väder och jag bara njöt och jag är så glad, har vägt mig idag hade gått ner 3 kg. Nu är det bara 10 kvar så har jag nått min målvikt,75 kg så då får ni räkna ut själva hur mycket jag väger nu.

Gjorde en god fruktsallad att avnjuta till fotbollen, men efter en stund smaka den beskt. Det var ju total utklassning, fattar inte att dom spela så dåligt. Men i och för sig var Holland skitbra.

Vår stackars Gordon går här och haltar, han har så ont i sina ben nya tabletter imorgon. Börja bli orolig för hur länge han orkar, vill inte tänka på den dagen tyvärr närmar den sig.

Nu ska jag sätta mig och titta på Cold Case

Nu Sverige är det bara att ta nya tag.

Det är så här vi vill se er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: