blixtgordon

Vintern är verkligen här.

Kategori: Allmänt

Fredag 19 november.

Idag blev det verkligen vinter, snöar, snöar och snöar. Men det är bättre än blåst och regn.

Katten sitter ute på räcket och tittar, ska jag eller ska jag inte gå ut. Jag går inte ut, vänder och går in och lägger sig hos husse som redan sover. Gordon på golvet vid husses fötter, katten i sängen hos husse alla tre sover. En helt vanlig fredag hos oss.

Igår fyllde vår dotter 28 år, konstigt det var samma väder natten mellan onsdag och torsdag som det var när hon föddes, kallt och halt. Vi åkte in klockan 01:00 klockan 04:03 är hon född. Snabbt ville hon komma.

Kan inte fatta att hon är 28 år, tänk om man visste vad en barn ska gå igenom under sitt liv. Men Anna är en stark tjej som klarar det mesta, skinn på näsan har hon, ärlig är hon, står för det hon säger. Hon har klarat sig bra hittills och kommer att fortsätta med det.

På söndag ska vi hem till henne på kalas, eftersom hon jobba sent på sin födelsedag tar vi det på helgen istället.

Nu ska jag lägga mig och titta på TV rökt min cigg har jag gjort  och druckit mitt kaffe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: