blixtgordon

En solig dag

Kategori: Allmänt

Torsdag 4 november.

Jaha nu är denna veckan snart slut. Vilken dag det har varit, helt underbar har varit ledig idag. Alize kom tidigt på morgonen, kröp ner hos morfar och somna. Jag körde Anna till jobbet, sen blev det Emte däckservice för att sätta på vinterdäcken. Ska köra till Borås imorgon, så det är lika bra att sätta på dom.

Idag har det blivit två promenader, så det har blivit 14245 steg inte illa vaaa???
Vi alltså grodan, Gordon och jag gick till Willys och handla lite till filmkvällen, vi har så roligt när vi är ute på promenad. Hon berättar mycket och delger mig sina tankar, men det är en hemlighet mellan grodan och mig.
Alize har gjort negerbollar till fikat, hon fick titta på Jurassic park. Tyckte nog den va lite hemsk, men vi gömde oss bakom kuddar när det hettade till. Har inte sett denna filmen sen barnen var små, det var riktigt häftig att se den igen den håller än. Nu blir det att se alla uppföljare också.

Nu har båda morfar och Alize somnat och jag ska titta på " Kvinnor som mördar" en jättebra serie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: