blixtgordon

Vilken månad är det? Oktober eller?

Kategori: Allmänt

Onsdag 12 maj

Ska här aldrig bli vår, fick sätta på värmen i huset igen, trodde inte vi skulle behöva det. Trots mina anfall av värme så frös jag.
Jobbat idag, ungdomarna som ska jobba i sommar hos oss vad och hälsa på.

Gick en snabb promenix på jobbet, körde ner lite tidigare så jag hann gå. Det var skönt att få upp flåset och svettas.

Imorgon är det utställning i Sätila, Anki ska ställa ut taxarna. Men blir det regn har jag ingen lust att åka dit. Alize vill nog, men det är inte roligt att stå i regn och rusk.
Kanske Alize kommer till oss imorgon, hon visste inte, hon är förtillfället mycke för att vara med mamma och Billy. Vet inte varför, men hon vet att hon får komma om hon vill.

Jag har faktiskt både rökt, druckit kaffe och varit ute med Gordon.  Nu blir det soffan.

Har du någon gång gått in i ett rum och sedan glömt varför du gick in där? Jag tror det är så hundar lever sina liv.
Sue Murphy.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: