blixtgordon

Jaha det var denna helgen.

Kategori: Allmänt

Söndag 2 maj.

Nu har helgen gått och vad har vi gjort? Jobbade valborgsmässoafton till midnatt, få ungar men det var bra ändå.
Upp tidigt i lördags och sålde vår gamla bil snyft snyft jag har alltid svårt med att göra mig av med gamla bilar. Men vi fick ett bra pris och pengarna går till!!!!!!!!! Swedenrock blijett, nu börja jag längta dit rent ut faaan var där är skoj.Vår lille Howie fyllde 5 år 1:a maj och kom hem med en skadad tass, troligtvis skurit sig på glas. Det blödde väldigt mycket, men vi fick inte se på det han revs och jammade så han hade säkert ont. Jag har kollat idag och det läker fint.
Sen  åkte vi ut till Carro, där alla andra väntade tradition grillning hos Carro och Andreas. Vi blir nästan fler för var år som går, men det är bara roligt med alla små knoddar.

Klockan 5 skulle Alize och jag på cirkus så vi stack lite tidigare. Alize älskar cirkus. Nöjd med det åkte vi hem där väntade morfar, Suss och Björn en liten pratstund med dom. Alize har börjat att fånga sina sniglar igen och dom hade race på bordet, givetvis på en tidning. morfar har lovat att sköta om dom tills hon kommer nästa gång.

Idag åkte vi till Tjolöholm slott på hundutställning, det gick jättebra för Ankis taxar både Bitch och Benji.

Nu ska vi snart sätta oss och äta sen blir det TV.

men givetvis hinner jag med mitt kaffe och en cigg.

När du är åttio år gammal har du lärt dig allting, du måste bara komma ihåg det.
Georg Burns.



Lite bilder från helgen.











Kommentarer


Kommentera inlägget här: