blixtgordon

Måndagmorgon.

Kategori: Allmänt

Måndag 22 mars.

Här sitter jag nyduschad och nyklippt, känner mig som en vårblomma hahahahaha. Tänkte att jag skriver nu innan jag åker till jobbet, för när jag kommer hem är jag trött.

Alize var visst hemma från skolan idag, väldigt förkyld. Pratade med en av Anders kompisar innan, det är ju ännu en ung människa som har tagit sitt liv. Ännu en till som Anders kände, så nu är det dags för begravning igen. JAG FÖRSTÅR INTE DETTA, vad är det som är fel.

På fredag ska vår Sebbe begravas så det blir en tung dag, vi ska höra med elever på Munkagårdsgymnasiet på floristprogrammet om dom kan göra en fin lite krans från oss.

Nää nu ska jag klä på mig och göra mig klar för jobbet.

Kaffet har jag här jämte mig och ciggen kommer sen.

Att läsa en bok för första gången är som att finna en ny vän; att läsa om den är som att återse en gammal bekant.

Kina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: