blixtgordon

Söndag igen.

Kategori: Allmänt

Söndag 20 juni.

Det har varit en mycket lugn helg, har ju som sagt var inte mått så bra. Idag sov jag länge, sen hjälpte jag mina föräldrar med att köra ut lite saker till Näs.

Näs är vårt sommarställe, där har både min bror och jag och våra barn tillbringat många härliga sommardagar.Även Alize har varit där en hel del.
När man kommer dit ut, så inträder ett lugn i hela kroppen. Det är paradiset på jorden. Anna skulle gärna vilja bygga där ute, vilket finns möjligheter till. Eftersom där är en stor tomt så finns det plats för ett par hus.
Finns många härliga kort på våra barn och vårt barnbarn från Näs, där har dom många fina minnen.

Har tittat på fotboll Brasilien- Elfenbenskusten 3-1 blev det.

Nu ska jag inte ta kaffe utan en cigg och lägga mig.

Lita på din intuition. Oftast bygger den på fakta som arkiverats strax under medvetandenivån.
Joyce Brothers.






Vårt underbara Näs



Kommentarer


Kommentera inlägget här: