blixtgordon

Semester

Kategori: Allmänt

Söndag 11 juli.

Började min semester med att vara sjuk, inte roligt. Men jag ska inte gå händelserna i förväg, i torsdag av Anna, Alize o jag på cirkus Olympia. Alize bara ääääälskar cirkus, det har hon alltid gjort vi har varit på det sen hon var liten och hon sitter som ett ljus.

Fredag hade vi ungarna på grillning, det är lika roligt att ha dom samlade alla. Vi har väldigt roligt ihop och jag älskar att ha dom alla Anna, Alize, Billy och Anders hemma.

Lördag börja med att jag inte kände mig kry, men åkte på mötet i kåken. Åkte hem tidigt gick o la mig sov till halv sex på kvällen.

Idag har jag varit i Trönninge, Anna har klippt mig och färgat mitt hår.
Sen tittade Thomas och jag på finalen i fotboll GRATTIS Spanien.

Nu en cigg och en kopp kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: