blixtgordon

Jorden kallar var är du??????

Kategori: Allmänt

Torsdag 1 juli

Var har jag varit? inte ute på bloggen ialla fall. Har inte haft lust att skriva, kanske beror det på att jag har inte gjort något särkilt.

Visst vi har firat midsommar med Tommy o Jeannette och vi hade lika roligt som vi brukar ha. Kanske har jag skrivit om detta innan, förstår ni nu hur snurrig jag är.På midsommardagen var vi ute med Suss, Björn, A-K och Jens, träffa Tommy, Jeanette, Lena och Willy.
Nu har vi klarat av andra veckans läger, det blev skitbra. Det är faktiskt annorlunda att bara ha tjejer, nästa vecka ska vi ha 30 killar. Det blir spännande. Sen är det semester som gäller, göttt.

nu ska jag ta en cigg och gå och lägga mig.

Inget ordspråk idag, ska hitta nya.

Här kommer lite bilder från midsommar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: